Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

.....

.....

Saturday, December 25, 2010

Si Dajjal sekali-kali bukan ALLAH, tetapi adalah salah satu dari makhluk-NYA...Dajjal mengalami kesakitan sebagaimana orang lain dalam kewujudan duniawi.Ia adalah kehadiran yang terbesar! Keesaan akan terbenam dalam sanubari ahli tauhid dan menjadikan mereka tetap teguh dan tidak berganjak..Ilmu mereka tentang ALLAH dan kehairan nama-nama dan sifat-sifat-NYA akan menjadikan mereka lebih beriman dan lebih taat,dan menjaga mereka dari disesatkan oleh Nabi palsu itu selagi kekalnya langit dan bumi..

Mereka yang tidak mengenali dan meyakini ALLAH S.W.T, akan mempercayai nabi palsu itu,makhluk yang jahat, kerdil dan enteng ini sebagai Tuhan mereka..Tiada Tuhan melainkan ALLAH! Hati mereka yang kejam menghalang mereka dari membesarkan dan memuji ALLAH yang Maha Agung! Mereka tidak pernah mengetahui kebesaran ALLAH yang Maha Besar! Mereka menjauhkan diri dan tidak meneruskan untuk membesarkan-NYA; mereka berpaling dan tidak terus kusyuk dan mendedikasikan diri mereka; mereka melakukannya tanpa mengendahkannya atau tidak mahukannya...

Tidak syak lagi bahawa makhluk2 ini lebih layak di dicampakkan ke dalam neraka. Smoga ALLAH SWT selamatkan kita semua dari segala hati yang penuh tipu daya dan kekejaman seperti ini! Kami memohon bantuanMU YA ALLAH!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Post a Comment