Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Image by FlamingText.com
Image by FlamingText.com

.....

.....

Wednesday, February 2, 2011

Jadikan Aku Mawar Berduri!


Detik ini aku tersedar.. 
Diri yang terhijab ...
Wajah yang suram ...
Pakaian yang hambar... 
Itulah duri-duri perisai.... 

Ya Allah, Ya Rabbul Izzati... 
Aku tidak berdaya....
Aku lemah ...
Menangani bisikan-bisikan syaitan... 
Menafsir segala ujian-Mu...
Aku mohon kekuatan ...
Tajamkan lah duri-duri perisaiku... 

Ya Allah, Ya Rabbul Izzati ...
Biarlah aku menjadi sekuntum mawar yang sangat berduri... 
Diherdik kerana duriku... 
Dihina kerana duriku... 
Dipandang rendah kerana duriku... 
Kerana aku tahu duri-duri ini penyelamat api neraka ku... 

Ya Allah, Ya Rabbul Izzati... 
Biarkan aku kekal berduri... 
Kerana tangan yang mampu memetikku... 
Adalah tangan dari kalangan kekasih-Mu...
Yang akan membajai aku dengan agama-Mu..

semoga kita mampu..berikan kami kekuatan agar kami mampu utk istiqomah Ya Rabb...
.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

El Aesy said...

khair2 insyaAllah .
Hayyakillah ya ukhti . :D :D :D

El Aesy said...

comment lgi . :)